Lion Kroeze

Is er leven na de dood?

Nou ik kan hier wetenschappelijk ja op antwoorden.

Om dit uit te kunnen leggen moet ik bij het leven beginnen want anders kennen we geen dood. Alles begint met de ei-cel, deze wordt bevrucht en dan begint de celdeling. Alles begint dus met 1 cel, een natuurwet, ook wel instinkt genoemd. De baby wordt geboren met alle reflexen, zoals de zuigkracht om te overleven, ook een natuurwet en noemen we instinkt.

Vanaf de geboorte kunnen er bewuste herinneringen aangemaakt worden, hier zijn onderzoeken op los gelaten. De herinnering is je geheugen en vormt je identiteit./persoonlijkheid. Wat is een herinnering? Een herinnering is in feite een gedachte.

Wat is een gedachte? Bewust energie steken in een onderwerp. Energie is verplaatsbaar, zo zegt de kwantumfysica. Als de herinnering, bestaande uit gedachten, waar energie in gestoken is, je identiteit vormt, dan heb ik de geest uitgelegd.

Wanneer men dood gaat, dan sterft het lichaam af. De som, het lichaam en de geest, wordt de delen. Waar gaan deze delen naartoe? Deze delen worden verdeeld en zoeken verbindingen met individuen die men bewust kent. De gedachte aan het gestorven individu is de verbinding. Door bewust aan de gestorvene te denken wordt er contact gemaakt. Met andere woorden zoals wij dat kennen, de gestorvene leeft in ons voort.

 

Todos los derechos pertenecen a su autor. Ha sido publicado en e-Stories.org a solicitud de Lion Kroeze.
Publicado en e-Stories.org el 25.11.2009.

 
 

Comentarios de nuestros lectores (0)


Tu comentario

¡A nuestros autores y a e-Stories.org les gustaría saber tu opinión! ¡Pero por favor, te pedimos que comentes el relato corto o poema sin insultar personalmente a nuestros autores!

Por favor elige

Post anterior Post siguiente

Más de esta categoría "Filosófico" (Relatos Cortos en neerlandés)

Otras obras de Lion Kroeze

¿Le ha gustado este artículo? Entonces eche un vistazo a los siguientes:

De wanhopige buurvrouw - Lion Kroeze (Vida)
Heaven and Hell - Rainer Tiemann (Humor)