Lion Kroeze

Een vleugje Darwin

 

Wanneer je het boek `The Secret` leest, richt het zich vooral op werk, geld en je daar goed over voelen. Buiten het feit om, dat werk en geld belangrijk is, was dat niet wat mij raakte. The Secret vertelde mij of gaf mij het antwoord op `het geloven in God`, gecombineerd met een vleugje Darwin en valt in een zin te bevatten God heeft alles bedacht en de natuur volbracht.

Feitelijk begon het met energetisch sturen van de planeten. waardoor er iets nieuws ontstond en bracht een dierlijk instinkt, gevolgd door een bepalend gevoel tot aan een bewust denkpatroon, waaruit we handelen.  Dit proces raakte me in essentie, dit gaf controle. De energetische aansturing (God) in mijn leven is mijn innerlijk, waarschuwende stem. Daar vertrouw ik op, want dat is in een continu proces overgeleverd aan testen, we noemen dat levenservaring.

Hierdoor leerde ik hoe ik naar mijn lichaam moet luisteren en hoe je een lichaam sterk kunt maken door de natuur haar werk te laten doen. Tijdens mijn bevalling, de ultieme natuur test, heb ik mezelf laten zien, dat mijn lijf met een beetje hulp van de verloskundige, het helemaal perfect kan laten lopen. Ik heb geen zwangerschapsgym of yoga gedaan want ik geloofde daar niet in. Ik heb geen enkel boek over zwangerschappen gelezen. Wel heb ik mijn ex gevraagd als ik een vraag heb dan zorg jij voor de antwoorden. Tijdens de eerste echo vertelde ik waar ze lag, ik was op dat moment 9 weken zwanger. Mijn hb was 9.1 en het was me duidelijk dat ik een perfecte zwangerschap had. De bevalling duurde 7 uur en gebeurde uiteraard thuis, een gezonde dochter ter wereld gebracht en ik had geen scheurtje, knipje of hechting. Dat voor een eerste keer!!

Todos los derechos pertenecen a su autor. Ha sido publicado en e-Stories.org a solicitud de Lion Kroeze.
Publicado en e-Stories.org el 27.11.2009.

 
 

Comentarios de nuestros lectores (0)


Tu comentario

¡A nuestros autores y a e-Stories.org les gustaría saber tu opinión! ¡Pero por favor, te pedimos que comentes el relato corto o poema sin insultar personalmente a nuestros autores!

Por favor elige

Post anterior Post siguiente

Más de esta categoría "Filosófico" (Relatos Cortos en neerlandés)

Otras obras de Lion Kroeze

¿Le ha gustado este artículo? Entonces eche un vistazo a los siguientes:

The Matrix - Lion Kroeze (Experimental)
El Tercer Secreto - Mercedes Torija Maíllo (Ciencia-Ficción)